citroenlimonade

Plakband

Posted on: April 3, 2017

Ik had een lekke band. Maar geen probleem; ik kan een band plakken dus nu heb ik weer een band vol lucht staan.
Hoewel dat door menigeen in twijfel wordt getrokken.
Ik had het scherpe voorwerp er toch wel uitgehaald?
Verse lijm gebruikt?
Ja, op al het bovenstaande!
En zo komt het dat morgen het fietsseizoen officieel geopend wordt.

“Lente. Mijn fiets heeft een afwijking naar grasveldjes en slootkantjes.” ~ Loesje

Leave a comment


  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories