citroenlimonade

In balans

Posted on: January 26, 2016

Zo’n dag waarop je een banaan probeert te pellen maar de schil wil niet breken en dat je dan toch blijft pielen tot er uiteindelijk een scheur in komt en dan scheur je hem daar maar verder aan open maar je banaan is dan al half fijngeknepen en je hebt er vieze vingers van.
En dat je dan later een filmpje ziet van een aap die een banaan binnen twee seconden en met zero geknoei open heeft.

Maar om het evenwicht te herstellen kun je dan ook zo’n dag hebben waarin je het opneemt tegen drie zwervers/junks die overlast veroorzaken in het trappenhuis en dat je het dan van ze wint.

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

