citroenlimonade

Afgeleid

Posted on: January 13, 2016

Een roedel legermannen die bepakt en bezakt een bus voorbij rent. Geef toe: da’s indrukwekkend. Zelfs als die bus 0,5 km per uur rijdt omdat ‘ie net wegrijdt bij de bushalte. Ik werd zo afgeleid door die kudde dat ik prompt vergat om naar het bord te kijken waarvan ik me al vier dagen afvraag wat er op staat. Net toen de buschauffeur orde herstelde en uiteindelijk de zwerm weer passeerde, herinnerde ik me dat bord en draaide mijn hoofd (mijn nek kraakte er van) in een poging het toch nog te kunnen lezen. Zegt de mevrouw achter mij: “daar kun je naar blijven kijken hè?”
Dat ik begon uit te leggen over het bord dat me al vier dagen dwars zat, maakte het er niet geloofwaardiger op en mijn hoofd niet minder rood.

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

