citroenlimonade

Spetter spatter spater er is weer water

Posted on: November 6, 2015

Goed communiceren = lastig.
Nadat ik gisteravond de SOS-lijn van de waterleverancier had gebeld voor een update en te horen had gekregen dat het probleem nog niet was opgelost maar er hard aan werd gewerkt, was het eerste wat ik vanmorgen deed de kraan proberen. Waar nog altijd niks uitkwam. Dus nogmaals gebeld en vervolgens krijg ik te horen dat het probleem gisteravond om half negen al was opgelost. Interne communicatie bij Evides = niet ideaal.
Maar goed, als het water het nu nog niet deed moest ik dus bij de woonstichting zijn. Na daar het probleem uitgelegd te hebben kreeg ik de volgende oplossing gepresenteerd: “Er komt dinsdag 10 november een monteur langs.”  Luisteren door Woonstad = moeilijk. Als ik net twee volle dagen zonder water heb gezeten, ga ik echt niet akkoord met nóg vijf dagen geen water. Dus heb ik dat luid en duidelijk gecommuniceerd en vervolgens was het probleem binnen twee uur opgelost. Ugh. En jippie.

1 Response to "Spetter spatter spater er is weer water"

Weer fris en fruitig?

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

