citroenlimonade

Hipperdepip

Posted on: August 11, 2015

Ik heb geen smartphone, geen ereader, geen tablet en geen digitale televisie. Dat komt deels wegens de kosten die aan de gadgets verbonden zijn, maar vooral omdat ik ze niet wil.
Dus toen ik in de trein met een boek onder mijn arm stond te sms-en met mijn “ouderwetse” mobieltje keek de jongeman tegenover mij met verbazing toe. ‘Dat is allemaal behoorlijk retro.’
‘Hip dus,’ knikte ik. Want ik had gelezen dat de trendsetters hun smartphones laten voor wat ze zijn en jacht maken op gewone telefoons, het liefst het soort dat je open moet klappen.
‘Ja, cool.’
En zo komt het dat ik hipper dan hipsters ben.

(Maar ik hoop niet dat ik daarmee dan automatisch een hipster-nieuwe-stijl oftewel yuccie ben, want liever niet zeg. Voor meer info over yuccie’s, gaarne te google-en want: yugh.)

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

