citroenlimonade

Een kleine herstart

Posted on: August 20, 2014

Eerst was ik een poosje sprakeloos, toen ging ik door mijn rug en had ik het te druk met op de grond liggen. Maar ik ben weer terug! Eh..zij het kort want ik kan nog niet lang genoeg zitten voor een stukje met meer inhoud dan vier zinnen. Volgende keer haal ik de vijf of misschien zelfs wel zes.

~ Max Payne: [after taking painkillers] Breakfast of champions.~

2 Responses to "Een kleine herstart"

Eindelijk, ik had hele erg ge dorst gekregen en begon wat zuur te kijken. Maar gelukkig voor mij en voor jou dat het weer goed gaat

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

