citroenlimonade

Karma

Posted on: December 5, 2013

Na alle ongein van de afgelopen berichten vandaag alleen maar fijne dingen meegemaakt. Want niet alleen mocht ik een supermooi sinterklaasgedicht in ontvangst nemen, het universum besloot dat ik nog meer verdiend had:
– ondanks de chaos een zitplekje in de trein vinden en met maar tien minuten vertraging thuis zijn;
– een stuk chocoladeletter als uitdeeltraktatie op het station;
– wind mee tijdens een code-rood-storm zodat mijn capuchon niet afwaaide.
Yesss.

Insecten-update: de monsterwesp nog altijd niet getraceerd, maar wel twee mieren geplet. Ik hoop niet dat ik daarmee de opgebouwde karma weer ongedaan heb gemaakt…

“I saw that.”
~Karma

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

