citroenlimonade

Bzzzzz

Posted on: November 24, 2013

Oh my gravy! Er waart hier een killer bee rond, of tenminste een uit de kluiten gewassen wesp op zoek naar een overnachtingsplek. Nou, dit hotel is vol buddy, vlieg maar even lekker door. Probleem is wel dat ‘ie niet zo lekker vliegt en de nitwit in mij verdenkt ‘m ervan net ontwaakte te zijn uit een herfstdutje. Het beest is groot en suffig en boos. Oh en groot, had ik dat al gezegd? Hij zat net op een papieren tasje en ik hoorde z’n pootjes knisperen. Ieuw! Echt, hij is zoooooooo groot. Hij is zo groot, dat het electrisch vliegenmeppertapparaat hem niet plat kreeg. Sterker nog; hij werd er alleen maar wakkerder door. En het ergste is…ik kan ‘m niet meer vinden. Ik deed de balkondeur open in de hoop dat ‘ie zou snappen dat het de weg naar vrijheid was, maar terwijl ik m’n rug naar hem toehad (ik zou het niet goed doen in de wildernes want les 1: verlies een natuurlijke vijand niet uit het oog) issie in een hoekje weggekropen en nu kan ik ‘m dus niet meer vinden. Ik heb alle apparatuur uitgezet in de hoop dat z’n pootjes ‘m zouden verraden, maar hij zit zich ongelooflijk stil te houden. En ik zelf zit helemaal niet lekker meer. Ik ben bang dat ik ‘m niet meer ga vinden voor het bedtijd is en dat ik ‘m dan in m’n slaap per ongeluk half raak en hij me heel hard prikt in m’n oog ofzo. Of dat ik morgenochtend m’n schoen aan doe en hij daar in zit. Of dat..oooooke, tijd voor een kopje kalmerende koffie. En memobriefjes op m’n schoenen dat ik die morgen niet vergeet eerst uit te kloppen. Als je morgen niet van me hoort, dan weet je wie de dader was. Adieu.

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

