citroenlimonade

Nieuwe 30 dagen

Posted on: April 5, 2013

30 dagen geleden nam ik me zo dapper voor om drie keer in de week een uur te gaan wandelen. Nou, dat is er mucho niet van gekomen. En dat voelt slecht! Ik weet niet helemaal waarom het niet gelukt is, maar-oh natuurlijk weet ik waar het door kwam; ik kan niet anders dan toegeven dat de kou me de (sjaal om de) nek om heeft gedaan. Nou ja, ondanks dat ik een nieuw project ga beginnen, ga ik daarnaast toch zo veel mogelijk wandelen. Geen harde targets dus dit keer, maar zolang het op de agenda staat, is het ook goed heb ik besloten.
Genoeg suspense, het nieuwe project. Eerder deze week kwam mij een advertentie onder ogen voor een korte-verhalenwedstrijd en tadaaaa: dat is mijn project. Deze dertig dagen ga ik een kort verhaal schrijven én insturen. Ha! In your face, maart faalmaand!

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

