citroenlimonade

30 dagen

Posted on: March 3, 2013

Genoeg hersteld om weer te zien wat ik tik, presenteer ik je: de afsluiting van het ene 30-dagen-project en de start van het nieuwe.
De afgelopen dertig dagen heb ik gezocht naar clubs, groepen, opleidingen om mezelf bij aan te sluiten en zo nieuwe mensen te ontmoeten. Als resultaat kan ik je melden dat ik me heb aangemeld bij een leesgroepje, dat binnenkort van start gaat. Andere activiteiten laten nog even op zich wachten omdat ik de startdata net gemist heb, maar dat geeft oook niks; niet alles hoeft op dit moment te gebeuren, het gaat erom dat ik een plan heb en de nieuwe startdata staan op mijn kalender dus dat komt goed!
Voor wat betreft de komende dertig dagen heb ik het goede voornemen om weer meer te gaan bewegen. Het traplopen zit er inmiddels goed in, maar ja, dat is niet meer dan een goed begin. Dus: drie keer per week stevig aan de wandel voor de duur van een uur. Dat was tot een paar maanden geleden geen probleem, maar niks doen went snel…Maar eerst ga ik mijn neus nog maar eens snuiten.

“Whenever I feel like exercising..I lay down for a few minutes.. until the feeling goes away.”
– anon.

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

