citroenlimonade

My next thirty days: deel 3

Posted on: February 3, 2013

Het is de derde van de maand en daarmee komt een eind aan het traploopproject.
Wat hebben mijn afgelopen 30 traploopdagen opgeleverd? Ik dacht dat je ‘t nooit zou vragen!
Met stip op één staat: betere traploopconditie. De eerste dagen was ik bij de vijfde verdieping al buiten adem en sleepte mezelf dan verder tot de negende alwaar ik een zuurstoftankje had staan voor wat ademhulp. Momenteel ben ik net zo snel op de zevende verdieping als de benedenburen die met de lift gingen. Hoe kicken was dat.
Als tweede breng ik mijn verbeterde techniek in het trap-afrennen-in-hoge-hakken naar voren: ik verdoe geen tijd meer aan struikelpartijen dus jippie.
En, nou ja, dat was het eigenlijk wel. Oh ja, de trapobsessie die ik zo snel ontwikkeld had, is gelukkig ook weer grotendeels gedaald. Het zal wel door het tijdelijke zuurstoftekort gekomen zijn.
En het traplopen zit inmiddels zo in mijn systeem dat ik de lift blijvend links zal laten liggen (staan? hangen?).
En daarmee komen we bij het nieuwe project. Waar de eerste twee dertig dagen in het teken stonden van dagelijks te behalen targets, is het nieuwe project iets anders. Aan het eind van de komende dertig dagen moet ik me ergens bij aangesloten hebben. En dan niet bij een sekte, maar iets leuks als een sportgebeuren, fotografieclubje of iets dergelijks. Waarom? Omdat het hoog tijd is om nieuwe mensen te ontmoeten en dus zal ik daar actie voor gaan ondernemen.

Als afsluiting een actieshot op de trap.

Trapactie
Aantal traptreden vandaag: 288
Aantal traptreden gisteren: 288

2 Responses to "My next thirty days: deel 3"

Hij is leuk. Ben benieuwd. Heb ook commentaar op je site gezet,weet alleen niet of ik het goed heb gedaan. Moeke

Date: Sun, 3 Feb 2013 17:47:44 +0000 To: hjwesterveen@live.nl

Je hebt het goed gedaan hoor! Ik was degene die even niet in de gaten had dat ik je berichtje moet goedkeuren voor plaasting. Al doende…

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

