citroenlimonade

Dorst

Posted on: January 29, 2013

De coca-cola-lightman komt terug. Herstel: de coca-cola-lightman komt terug!
Het bericht dook wereldwijd op nieuwssites op, de oude reclamefilmpjes schoten meteen omhoog in de joeptjoep-hitlijst en ik kreeg spontaan trek  in een koud, calorievrij coladrankje. De coca-cola-lightbreakreclames waren natuurlijk een ultraslimme marketingtruc: sex sells. Maar hoera voor professors-in-de-marketing want die hebben bedacht dat, haakje openen, de coca-cola-lightbreakreclames een significante stap richting sexuele emancipatie in reclame waren. Voor het eerst was niet een vrouw, maar een sexy man het onderwerp van verlangen. Haakje sluiten.
En omdat het dus ontzettend Opzij-verantwoord is om uit te kijken naar de terugkeer van de coca-cola-lightbreakman, zeg ik: proost!

Aantal traptreden vandaag: 408

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

%d bloggers like this: