citroenlimonade

the future is bright, the future is orange

Posted on: January 28, 2013

Toen mijn huisgenoot aan kwam rennen en “groot nieuws!” riep, dacht ik dat hij zou zeggen dat zijn maandagavond bowlingavond niet door zou gaan. Bleek hij de scoop (in ons huishouden althans) te hebben van een speech van de Koningin.
Dus zaten wij om 18.50 al voor de televisie, en waren binnen tien minuten de herhalingen van al het nieuws al weer zat. Vooral omdat er nog geen nieuws was, uitsluitend gespeculeer. En toen kwam het paleis in beeld en de Koningin die, het mag gezegd, er prachtig uitzag in koninklijk blauw en zo zelf een vlaggetje vormde dankzij de witte muur tussen de rode lamp en haarzelf in.
En oh my gravy, ik zal eerlijk toegeven dat de kippenvel op mijn armen stond. Wat een mooie manier van terugtreden.
Vanaf 30 april hebben we dus een Koning. Dat klinkt nog ´n beetje raar, maar zal vast ook wel wennen.

Aantal traptreden vandaag: 408

1 Response to "the future is bright, the future is orange"

O Loes wat ben je leuk. Ik moet zeggen dat er 1 van je volgers reuze plezier beleefd van je limonade. Die ene is niet je moeder, ik ben zowiezo een fan, maar deze volgster valt buiten de familiekring!!! Je hebt het wel druk met de limonade maar waar blijven de maten? De naaister.x

Date: Mon, 28 Jan 2013 18:52:41 +0000 To: hjwesterveen@live.nl

Leave a Reply

  • None
  • citroenlimonade7: Was geen excuus hoor; maar gewoon vergeten te noteren en nu kan ik niet alsnog terugbladeren om een zin uit te zoeken. Mocht jij iets moois tegenkomen
  • henny westerveen: nou ja zeg mijn boek [😜] ik moet het dus wel gaan lezen nu. er zat trouwens helemaal gaan dwang om het in te leveren bij mij hoor, dat was een
  • henny: Nee, Geef mij maar Rotterdammers

Categories

